tisdag 22 november 2011

S: Idag.

Hej hopp. Klockan är 06:03 när jag skriver detta. En vanlig morgon för mig börjar nu. Nu har jag 1timme på mig innan min buss tar mig till nästa buss som sedan går till malmö.

Därefter går jag i skolan mellan 8:30- 14:00 lektioner idag är svenska och matte.
Vi har oftas 90 minuters lektioner med lite pauser på 5-10 minuter.
För mig är detta ett vinnande koncept för man hinner med mer på lektionerna. I början är det jobbigt om man inte är van vid att koncentrera sig så länge men det är som allting annat en vane sak:)

Efter skolan ska jag hem igen göra mig i ordning och ta mig till träningen inne i Malmö igen!
Min dag slutar 22:30 då har jag kommit hem efter träningen, duschat och krupit ner i sängen.

Kram
// Sabina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar