torsdag 29 mars 2012

M:skola och skola igen

Hejhej
Nu har jag äntligen blivit klar med allt som ska lämas in i denna veckan.Har varit en sliten vecka och jag ser stort fram emot påsklovet nu. Som tur har vi bara imorgon kvar i skolan sen kan vi fira att vi har lov.
Vad ska ni göra på lovet ?? Själv ska jag sitta hemma och göra läxor
Idag i skolan fick vi även reda på att vår idrottslärare Daniel ska vara pappa ledig till sommaren och vi har fått en ny idrottslärare som heter Sebastian fast kallas sebbe. Han var riktigt trevligt. Han satt och snacka med mig hela tiden medans klassen fick ha idrott. Jag fick inte vara med pga av operationen:(
Men nu ska jag faktiskt läsa igenom uppgiften igen och sen ska jag skicka in den,
Ni får ha en forsatt trevlig torsdagskväll

Kram

MALIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar