fredag 2 december 2011

S: intervju av tidningen.

Hej alla läsare!
Förra året vid tiden då jag skulle välj gymnasieskola blev jag intervjuad av tidningen. Nu för ungefär 3 veckor sedan blev jag uppringd igen av reportern som skulle följa upp och se vad jag verkligen valde och hur det blev. Idag har jag hört från en säker källa att intervjun faktiskt är med i dagenstidning! Det är då oklart om den finns med i Sydsvenskan eller bara i den lokala tidningen.

Jag kommer lägga upp länken här så fort jag kan hitta den men tills dess lägger jag upp förra årets intervju.

http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/trelleborg/article1385283/Oppet-hus-viktigt-nar-eleverna-ska-valja.html

Vi hörs under dagen!
Kram
// Sabina!

4 kommentarer:

  1. http://www.trelleborgsallehanda.se/trelleborg/article1584260/rdquoJag-cyklar-hit-pa-sju-minuterrdquo.html


    läs hela texten så står de att om man vill läsa om er så ska man köpa tidningen

    SvaraRadera
  2. Har ni sparat tidningen? Vill gärna se en bild på artikeln :) Ni skriver riktigt bra och intressant!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket.

    Jag ska försöka få tag i tidningen så fort det går. :) bild kommer så fort jag hittar det.

    Kram
    //Sabina

    SvaraRadera