söndag 8 januari 2012

M: Mitt jullov

Hej alla
Hoppas ert jullov har varit mycket bätte än mitt, har själv varit sjuk hela lovet och ätit medicin, det började med öroninflamation,halsfluss och påbörjande lunginflamation så ni kan själv räkna ut hur mitt lov har varit och än idag går jag på medicin, så går det när läkaren ger mig fel medicin från början så ett tips till er som läser vård linjerna och jobbar inom sjuvården undersök alltid patienterna till 100 procent säg inte ''aja det löser dig du behöver inte oroa dig'' för då blir det som mig att man får åka till sjukhuset på ett lov :(
 Men nu får jag se fram emot skolan imorgon då jag får träffa mina två älsklingar ( Emilia och Sabina ) men även hela klassen och skolan, men jag ser även fram emot vår lilla resa till Varberg på onsdag.

Ps: Har får ni två bilder på mediciner jag tar, tar några fler kanske kommer bilder senare på dem.



Kram
// Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar