fredag 6 januari 2012

S: Jullov med lilltalbi.

En liten sammanfattning av mitt jullov är ni väl värda.
Mitt lov börja redan innan skolan sluta med Sm i Konståkning. Där fick jag träffa både nära och kära men även många nya vänner som bor runt om i Sverige.
Julen firade jag hemma och sen stack jag till Jönköping för att träffa min kära morfar och en gammal vän. Väl hemma sen blev det full fart med träning och så blev det nyår. Det nya året fira jag med Malin och stor fest.
Det nya året har startat med ännu mera träning och plugg på idrotts provet men det har funnits lyckliga små glimtar här med då jag idag tillexempel träffa en kompis jag lärde känna i somras. Nu kommer jag avsluta detta jullov i sängen sjuk. Tråkigt men sant!

Håll tummarna för mig, MÅSTE vara frisk till Varberg nästa vecka!
Kram Sabina.

(Slänger in en liten bild på mig och två saknade vänner).

1 kommentar:

  1. Det ska bli jättekul att få besök av er. Jag och Ouzo laddar redan. Kram

    SvaraRadera