torsdag 23 augusti 2012

Max: Bästa valet någonsin.

Hej allihop!

Jag tror att jag har gjort det bästa skolvalet någonsin. Nämligen ...... Ja ni vet väl redan vilken skola jag syftar på?
Att gå på Drottning Blanka är bara BÄST. På våra olika lektioner så har vi för det mesta gått igenom vad som komma skall under läsåret. Under alla genomgångar har vi, eleverna själva fått vara med och bestämma i planeringen. Är inte det coolt? Läraren har ju en grundplanering men sen frågar respektive lärare vad vi ska lägga till eller ta bort. Vi får även, som Sabina skrev innan, bestämma våra egen examen. Tex om vi vill ha det muntligt, skriftligt prov eller om vi vill ha en inlämningsuppgift. Det är ju coolt att läraren verkligen tar sig åt detta! Eller vad säger ni? Kommentera gärna!

Med nya fräscha lokaler som är ombyggda så är det fina ljusa lokaler vi studerar i och vår matsal är toppen. Och jag lovar. Det är faktiskt riktigt god mat här på skolan. Lite av en surprise faktiskt. Men jag lovar den är faktiskt väldigt god för att vara skola.

Go'kväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar