onsdag 22 augusti 2012

Max: = Nybloggare!

Hej alla läsare! Som Sabina skrev i förra inlägget så är jag en ny bloggare på Rädda Larma Släck. Jag heter Max och har precis börjar på Drottning Blanka, vård och omsorgsprogrammet. Ska försöka att skynda med en liten info om mig själv vid sidan där tjejerna finns men det jag kan berätta än så länge är att jag valde blanka för att jag vill bli brandman och enligt mig är detta den bästa utbildningen. Alltså en sjukvårdsutbildning. Även om ni har tankar på att bli polis, ambulansskötare eller något annat inom ett sådant yrke där rädda liv ingår dagligen. Jag hoppas och tror på drottning blanka kan ge mig den kompetensen. Jag säger som så - jag har inte haft en enda vårdlektion än men det känns som om jag redan är fullärd sjukvårdare. Undrar då hur det är när jag slutar i trean? Jag ser fram emot ett härligt samarbete mellan er läsare och mina kollegor Malin och Sabina i årskurs två! Har ni några frågor om precis vad som helst som rör utbildningen så ta gärna kontakt med oss så ska vi besvara dem så bra som vi bara kan. Ha det bäst och ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar