onsdag 3 oktober 2012

M: Godmorgon

Godmorgon bloggen !!
Förlåt för jätte dålig uppdatering , jag ska förbättra mig .
Som ni säkert har märkt så har vi praktik nu i 4 veckor .
Jag började jobba i måndags kl 7. Jag har hamnat på ett jätte trevligt ställe . Personalen är måna om mig,varandra,sig själva och även gamlingarna som bor där . De vill göra allt för att dem ska må bra .
I måndags gick jag bara efter min handledare och kollade , eftersom det var min första dag.
I tisdags (igår) så var jag ledig men var då i skolan och gjorde ett prov som jag hade missat då jag var på utbildning med skolan .
Idag (onsdag) sitter jag på bussen redan vid kl 6 för jag börjar 7 idag . Ska bli roligt att få se vad jag får hitta på idag. Men som sagt jag enorm trivs efter bara efter en dag (;

Kram

/ Malin

Lägger in en bild på mitt opereradera som jag opererade i feb. I oktober blir jag opererad igen jag lovar att ta bilder på sjukhuset och uppdatera (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar