måndag 1 oktober 2012

S: uppdatering

Godmorgon alla läsare!

Nu var det förlängesedan jag skrev här på bloggen. Anledningen är så dålig för att jag ens ska kunna säga den. Så vi hoppar den tycker jag. :p

Om ni nu skulle titta in på Drottning Blanka i Malmö skulle ni snabbt inse att en klass saknas. Det är räd11 som är ute på vift igen. :) Det är måndag och inte bara början av en ny vecka utan början på vår APL period.

APL står för arbetsplatsförlagd lärande. Vilket innebär på vanlig svenska praktik. Vi kommer vara ute och jobba under 4veckor på olika äldreboende.

Jag kommer att befinna mig på ett trygghetsboeende i centrala Malmö. Vi har alla tystnadsplikt och det innebär att vi inte kan berätta om personliga eller något som kan knyta an till arbetsplatsen. För er som läser bloggen kommer det att betyda att vi kommer berätta för er vad vi får prova på men vårt skrivande kommer inte bli lika personligt som ni kanske är vana vid. Bilder kommer inte att komma ut under vår APL period. Så ni får använda fantasin och skapa er egna bild om hur det ser ut.

Hoppas ni känner er lite mer uppdaterade.

OBS. Vi jobbar helger och kvällar så titta in på bloggen även då! :D

Kram Sabina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar