tisdag 20 november 2012

Max: uppdatering

Hej alla!

Först och främst vill jag ve om ursäkt att jag har skrivit lite mindre än Malin och Sabina. Anledningen till det är att jag stod på gymnasiemässan i fredags och att jag har haft lite problem med att just publicera upp vissa inlägg. Men tydligen så skulle det räcka med en uppdatering och nu är vi tillbaka på spåret. Som sagt så stod jag i fredags på gymnasiemässan i hyllie och hjälpte elever som snart ska välja sin framtid. Det var väldigt intressant att vara där och se hur "väljarna" ser på vår skola. Igår hade vi HLR och det ska vi ha nästa måndag också. Bilder kommer då! Det lovar jag!

Ha de!

PS. Vill ni komma i kontakt med mig, Sabina eller Malin så tveka inte att mejla oss. Det kan vara allt ifrån en fråga till att skugga oss.

Max.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar