tisdag 27 november 2012

S: på väg mot rätt riktning

Godmorgon och hej hopp alla nyvakna läsare.

Jag sitter nu på bussen och tänker lite på vad är det som får mig att gå upp varje morgon pendla en timme och gå till skolan.

Det är självklart att även jag inte alltid orkar eller hoppar upp ur sängen för att gå till skolan. Speciellt under denna tiden av året då det är mörkt när jag går till skolan och mörkt när jag åker hem.

Men det finns endå en drivkraft. Jag vet att det är roligt fast att det är jobbigt ibland. Jag är intresserad och kan ärligt säga jag brinner för det jag gör i skolan. Ex. Bloggen, elevrådsordförande men framför allt annat älskar jag den linjen jag går på. Att lära mig att ta hand om människor i behov av stöd och vård.

Jag har hittat rätt och jag känner att jag har gått i rätt riktning för just mig själv.

Kram Sabina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar