tisdag 4 december 2012

M: dagen

Tjena mitt bena !
Idag började vi 8:00 som vanligt med vård och där fick vi en uppgift som vi ska jobba med denna veckan och nästa . En roligt uppgift faktiskt .
Sedan väntade matteprov och ja det var både lätt och svårt men jag hoppas att jag klarade det.
Sedan hade vi etik där vi fortsatte med vårt grupparbete om olika minoritetgrupper . Jag ,Kevin och Jacob har romer .
Imorgon väntar nog den största redovisningen jag nånsin har haft . Vi har redovisning om en författare och hans verk på svenska. Hur lätt är det egentligen att redovisa en text från typ 1700-talet . Man ska kunna analysera och diskutera och framför allt förstå texten .
Men jag och Sabina är väl förbereda och hoppas på ett högt betyg .

Kram

// Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar