måndag 11 februari 2013

Gästbloggare ifrån Varberg

Detta är Johannes han läser på dbgy i Varberg.

I Varberg har de många olika program som ni kan läsa om på dbgy:s hemsida.
Skola är också lika liten som Malmös. Rycktet är mycket gott om alla våra skolor och program.
Läs Johannes egna ord om hans skola och linje.
Sabina

Jag valde att gå räddningstjänst för att jag alltid velat gör nytta, har alltid viljat hjälpa till. När jag fick höra att räddningstjänst fans i varberg var det ett måste, att kunna bli brandman eller polis. (Ifall jag söker vidare till de högskolorna)

I varberg vi haft räddningstjänst i snart 9 år tror jag, och det är det bästa valet jag gjort, inte bara att skolan bryr sig om en och hjälper en utan tvekan, utan att dom också ser till att vi får ut små mycket av det praktiska som bara går, och det är det som gör räddningstjänst så bra!

Sen så har jag även den bästa klassen, tack vara att skolan låter oss få göra allt praktiskt tillsammans och detta har gjort att jag fått vänner som jag aldrig kommer glömma!

MVH. Johannes
Räddningstjänst på drottning blanka varberg.

Ps. Bilden är ifrån en idrottslektion där vi lär oss om handikapps idrott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar