fredag 15 februari 2013

Gästbloggare rektorn

Den 15 februari är det sista dagen att söka till gymnasiet. Just den här perioden på året är alltid en mycket spännande tid för mig som rektor. Då får jag nämligen veta hur många nior som är intresserade av vår skola. Jag får träffa så otroligt många trevliga människor varje gång vi har öppet hus och det är alltid extra kul när man känner igen många ansikten i augusti när skolan startar igen. Men det som är allra roligast är alla de elever som gillar sin skola så mycket att de gärna vill att hela världen ska veta.

Nu är det dags för ett välförtjänt lov. Själv ska jag jobba med planeringen inför kommande läsår och fundera över vilka ansikten jag kommer att se i våra bänkar i augusti. Ha ett härligt sportlov och ta det lugnt!

MVH Rektor Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar